GachapiN
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

GachapiN

Forum on jrock/visual kei band MUCC
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 RULES / Reglements

Go down 
AuthorMessage
Yubi
Admin
Yubi


Number of posts : 456
Age : 39
Localisation : MTL, Quebec
Registration date : 2008-02-27

RULES / Reglements Empty
PostSubject: RULES / Reglements   RULES / Reglements EmptyTue 14 Oct - 14:48

*VERSION FRANCAISE PLUS BAS*



First of all, Welcome!!

A few basics rules must be respected in order to keep this place friendly.

-RESPECT is something I take VERY seriously. Respect towards other members n staff, towards the band (and any other band for that matter) and respect for the work that's being done here.

-NO VULGARITY will be allowed, no swears or any harsh language please.


Concerning avatars and signatures:

-Any offending avatar will be deleted (vulgar, sexual, etc).
-For the sake of those with slow conections, only small to medium signatures will be accepted. Gifs are allowed if not too big. (One pic, a few words, that's enough).



Since I want this community to be active, there will be topics locked (mp3, downloads, etc) to non members or newbies. After you prove that you intend to stay and be part of this site, I will grant you the access. DON'T ask me how many posts are required I won't consider only that in order to give you access.
* Note that this will apply when we will have a few more members Razz*


I will absolutely not tolerate FANGIRLS COMMENTS such as: ommmmmggggggg hes ssooo cuuuuute!!...... Not only does it irritates me to a point, but so it does to other members.
Also, if the only thing you can post is: lol or any other unnecessary comments....then just don't post please.


So please, be active and make this place A FUN PLACE to be all about MUCC!!

HAVE FUN!!

Yubi

Any questions, please feel free to contact me.
Please note that english IS NOT my first language so mistakes may sometimes appear. Don't feel like correcting me for tiny mistakes, but do if ever something is not understandable.
Thanks!!



---------------------------------------------------------------------



Tout d'abord, Bienvenue!!

Voici quelques regles à suivre afin de garder cette place agréable.

-LE RESPECT est quelque chose que je prends TRES au sérieux. Le respect envers les autres membres et le staff, les membres du band (et des autres bands également), et le respect envers le travail qui est fait ici.

-AUCUNE VULGARITÉ ne sera tolérée, pas de jurons ni de language innaproprié svp.


À propos des avatars et des signatures:

-Tout avatar offensant sera effacé (vulgaire, à caractere sexuel, etc)
-Par respect pour ceux qi ont une connection lente, seules les signatures de taille petite à moyenne seront acceptées. Les gifs sont acceptés en autant qu'ils soient de grandeur raisonnable. (Une photo, quelques phrases et ca suffit).


Comme je veux que cette communauté soit active, certaines topics auront des restrictions (tels les mp3, downloads, etc) afin qu'ils ne soient pas accessibles pour les non membres et les nouveaux venus. Une fois que vous aurez fait vos preuves en tant que membres, je vous autoriserai l'acces. NE ME DEMANDEZ PAS combien de posts cela prend, je ne me baserai pas que sur cela pour vous donner l'acces. * Notez que cette regle sera appliquée lorsqu'il y aura un peu plus de membres sur le forum!! Razz*

Je ne tolererai aucunement les COMMENTAIRES DE GROUPIES tels que: waaaaa lest teeeeelllement beauuuuuu......Cela m'exaspere a un point et fait le meme effet a plusieurs autres membres.
Aussi si tout ce que vous pouvez répondre sur un sujet est: lol ou tout autre commentaire peu constructifs, svp ne postez pas.

Alors svp, soyez actifs et faites de cette place un endroit plaisant ou parler de MUCC!!

AMUSEZ VOUS!!

Yubi

Pour toutes questions n'hésitez pas à me contacter.

beer
Back to top Go down
 
RULES / Reglements
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
GachapiN :: Before we start.... :: Rules / Règlements-
Jump to: